Zavetišče pod Špičkom

EDEN IZMED LEPŠIH RAZGLEDOV NA ZADNJO TRENTO

Zavetišče se nahaja nad dolino Zadnje Trente, pod strmo in že od daleč vidno ostrico imenovano Špiček (2192 m). Ta idilična koča, ki je odprta od julija do septembra, nam ponuja ne le zatočišče, ampak tudi osupljiv razgled na vrhove, ki obdajajo zgornji del prelepe doline reke Soče.

NAVODILA ZA POT

S parkirišča se usmerimo desno na označeno pešpot v smeri Jalovca in zavetišča pod Špičkom (leva pot nas vodi na Bavški Grintavec). Prvi koraki nam odprejo osupljiv razgled na mogočni Bavški Grintavec, ki se dviga nad pokrajino. Pot se kmalu potopi v gosto zeleno odejo gozda in se začne strmo vzpenjati.

Začetek poti, parkirišče

Ob začetku poti

Po uri in pol vzpona skozi strmo gozdno pot prispemo do razpotja, kjer nadaljujemo po levi poti proti zavetišču pod Špičkom (desno nas čakata Jalovec, Mali kot in Jalovška škrbina, obe poti sta označeni).

Gozdna pot

Pogled na Bavški Grintavec

Pot začasno postane nekoliko bolj položna, vendar pa se kmalu ponovno strmo vzpne, tokrat skozi gozd, ki postaja vse bolj redek. Med vzponom bomo občasno uživali v čudovitih razgledih na okoliške vrhove.

Kmalu nas pričaka manj opazno razpotje, kjer se odcepi markirana, čeprav malo uhojena pot na Bavški Grintavec.

V smeri zavetišča pod Špičkom

Nadaljujemo naravnost v smeri zavetišča pod Špičkom po poti, ki preide v pas rušja. Naprej se nekaj časa vzpenjamo skozi rušje, nato pa se priključimo poti s prelaza Vršič.
Pot nadaljuje svojo pot naravnost v smeri zavetišča pod Špičkom, pri čemer prehaja v čarobni svet podov. Medtem ko se vzpenjamo skozi ta slikovit predel, nam pogled seže na vrhove, ki kraljujejo nad Zgornjim Posočjem, in se lahko občudujemo lepoto narave. Po nekaj časa hoje prispemo do manjšega razpotja, kjer se v desno odcepi pot na Jalovec. Mi pa nadaljujemo naravnost in sledimo poti, ob kateri nas očarajo zanimivi napisi in verzi. V samo nekaj minutah dosežemo zavetišče pod Špičkom, kjer se lahko spočijemo in uživamo v prijetni atmosferi gorskega okolja.

PO AKTIVNEM DNEVU

Naše sodobno apartmajsko naselje obsega 4 objekte in ponuja 19 nadstandardnih apartmajev v katerih sta si roke podali tradicija in udobje. Naša nastanitev nudi odlične možnosti sprostitve po aktivnem dnevu:

• whirlpool in savna,
  • masaže v apartmaju,
  • najem športne opreme (vključno s pohodniškimi palicami in električnimi kolesi),
  • pomoč pri organizaciji dodatnih aktivnosti

Apartmaji so zasnovani s spoštovanjem do neokrnjene narave Triglavskega narodnega parka in kulturne dediščine lokalnega okolja. Odlikuje jih prostornost, svetlost, skrbno izbrani naravni materiali in vrhunska oprema v sodobnem alpskem stilu.