ZAPOSLUJEMO, PRIDRUŽI SE NAM

Residence Soča vabi v svojo ekipo domače iskalce zaposlitve in vse tiste, ki iščete sanjsko destinacijo za delo in življenje.

RESIDENCE MANAGER (M/Ž)

Podjetniška miselnost I Prodajna usmerjenost I Skrb za gosta

POSLOVNA IN PODJETNIŠKA NARAVNANOST
• vodenje turističnega objekta;
• odgovornost za poslovanje turističnega objekta skladno s standardi in zahtevanim nivojem servisa;
• odgovornost za finančno poslovanje turističnega objekta.
VODENJE IN USPOSABLJANJE ZAPOSLENIH
• vodenje zaposlenih v smeri zagotavljanja predpisanih standardov in servisa turističnega objekta;
• vodenje zaposlenih v smeri razvoja in samostojnosti skladno s predpisanimi kadrovskimi postopki.
OPERATIVNO VODENJE TURISTIČNEGA OBJEKTA SKLADNO S STANDARDI
• dnevno izvajanje postopkov kontrole opravljenega servisa recepcije in gospodinj;
• dnevno informiranje zaposlenih o rezultatu, številu gostov, napovedi in glavnimi dnevnimi nalogami;
• obvladovanje vseh operativnih postopkov na recepciji in nadomeščanje recepcije;
• izvajanje dobrodošlice in predstavitve objekta gostom;
• skrb za dobavo in nabavo.
PRODAJNA USMERJENOST
• doseganje finančnih planov in sprejemanje dnevnih aktivnosti v smeri doseganja le-teh;
• sodelovanje pri vodenju in upravljanju družbenih omrežij in drugih marketinških kanalov;
• opravljanje servis gostiteljstva;
• poslovno povezovanje in sklepanje poslov s turističnimi agencijami in zastopanje Residence Soča na vseh dogodkih.
ZAGOTAVLJANJE ODLIČNOSTI STORITVE
• dnevno vodenje, mentoriranje in nadzor zaposlenih pri izvajanju servisa recepcije in gospodinjstva;
• spremljanje delovne uspešnosti preko kvartalnih pogovorov;

• vodenje v smeri vzdrževanja visokih ocene servisa in zadovoljenega gosta na vseh portalih.

PREBERI VEČ

RECEPTOR (M/Ž)

Komunikacijske spretnosti I Sposobnost obvladovanja in reševanja težavnih situacij I Gostiteljstvo I Večopravilnost

ODNOS DO GOSTA
• obvladovanje politike odnosa do gosta (t.i. Guest relation experience) skladno z Residence Soča standardi;
• sprejemanje gostov, registracija z informiranjem gostov o vseh servisih turističnega objekta ter spremstvo do nastanitve;
• predstavitev turistične ponudbe in možnosti za gosta;
• poslovno komuniciranje preko različnih kanalov s potencialnimi gosti oziroma dobavitelji.

OPERATIVNO VODENJE RECEPCIJE
• poznavanje vseh procesov, standardov, politik in ponudbe Residence Soča;
• upravljanje z rezervacijami in plačili;
• upravljanje s prijavami in odjavami gostov;
• obladovanje računalniških programov in Office okolja;
• tesno sodelovanje in dnevno informiranje ekipe gospodinj vezano na dinamiko gostov;
• komuniciranje z zaposlenimi in dobavitelji.

SODELOVANJE PRI PRODAJI
• sodelovanje z Residence Managerjem pri pregledovanju zasedenih/nezasedenih kapacitet in
upravljanjem s ceno;
• pregledovanje prodajnih KPI-jev in sprejemanje aktivnosti v smeri povečanja zasedenosti in prihodkov;
• upravljanje s socialnimi omrežji vezano na promocijo in prodajne aktivnosti;
• komunikacija vezana na prodajo.

VEČOPRAVILNOST & REŠEVANJE LAŽJIH PROBLEMOV
• obvladovanje in reševanje osnovnih problemov in težavnih situacij.

PREBERI VEČ

VODJA GOSPODINJ

(M/Ž)

Primerljive izkušnje I Organizacijske in vodstvene sposobnosti I Profesionalen odnos do gostov in sodelavcev I Nadzor in mentoriranje

OPERATIVNO VODENJE GOSPODINJSTVA
• obvladovanje Soča Residence standardov;
• optimalna organizacija dela in sestavljanje urnikov za oddelek gospodinj;
• koordinacija dela gospodinj glede na zasedenost hotela in zahteve residence managerja;
• vodenje zalog materiala in opreme za delo;
• poznavanje postopkov čiščenja in sodelovanje pri izdelavi navodil čiščenja,
• koordinacija s pralnico.

VODENJE LJUDI
• izgradnja povezane in pozitivne delovne ekipe;
• vodenje zaposlenih z zgledom in praktičnim usposabljanjem vezano na želene standarde čiščenja;
• redno ocenjevanje čiščenja in dajanja povratne informacije zaposlenih.

ODGOVORNOST ZA VZDRŽEVANJE STANDARDOV IN KONTROLA IZVAJANJA ČIŠČENJE IN HIGIENE
• postavitev standardov in kontrolnega seznama čiščenja za Soča Residence;
• usposabljanje in sprotno demonstriranje čiščenja zaposlenim;
• skrb za pravilno vzdrževanje notranje opreme;
• skrb za pravilno uporabo čistil in drugih sredstev in naprav pri čiščenju.

OPRAVLJANJE DELA GOSPODINJE
• opravljanje dela gospodinje 80 % svojega časa.

PREBERI VEČ

GOSPODINJA (M/Ž)

Izkušnje I Profesionalen odnos do gostov in sodelavcev I Prilagodljivost

OPRAVLJANJE DELA GOSPODINJE
• čiščenje, pospravljanje in odgovornost za red in čistočo znotraj Soča Residence;
• čiščenje skladno s standardi Soča Residence;
• pravilna uporaba čistil in drugih delovnih sredstev;

• profesionalen odnos do gostov;
• prilagodljivost pri delu in pripravljenost za delo v različnih izmenah.

PREBERI VEČ

NUDIMO

  • delo v stabilnem in perspektivnem podjetju, ki ponuja nad standardni
    zaposlitveni paket;
  • zaposlitev za nedoločen čas s poskusnim delomalimožnost fleksibilnih
    oblik zaposlitve, ki spodbujajo “work-life balance”;
  • podporo pri iskanju nastanitve za bivanje (v primeru, da niste iz domačega okolja);
  • delo v osrčju idilične neokrnjenenarave z bogato kulturno dediščino,
    katero boste soustvarjali skupaj z nami;
  • delo v sodobnem in trendovskem turističnem kompleksu;
  • interno akademijo “Soča Residence Excellence”;
  • možnost profesionanega razvoja in rasti.

ZAHTEVAMO

  • pripravljenost na dvoizmensko delo;
  • ativno znanje angleškega jezika je pogoj (ostali jeziki so prednost);
  • vozniški izpit B kategorije;.

Svoj CV nam pošlji na elektronski naslov: careers@residencesoca.si oziroma nas pokliči na +386 31 619 841.

sl_SI